wtorek, 8 września 2015

Założyłem firmę z uprawnieniami elektryka SEP

Jestem człowiekiem z doświadczeniem zarówno w branży elektrycznej, jak i w prowadzeniu biznesu. Kilka ładnych lat temu zrobiłem uprawnienia SEP, które były strzałem w dziesiątkę, bo okazało się, że zawód elektryka jest zdecydowanie dla mnie. Kilka tygodni po zakończeniu kursu na elektryka SEP otrzymałem certyfikat i legitymację, dzięki czemu mogłem zacząć szukać pracy w zawodzie elektryka. Ale jednak nie zdecydowałem się na to, ponieważ wybrałem założenie własnego biznesu. Oczywiście trochę czasu mi to zajęło, ale w końcu mogłem ogłosić otwarcie mojej prywatnej firmy z usługami elektryka.

Uprawnienia SEP


Początki nie były wcale łatwe. Posiadanie kursów SEP i stosownych uprawnień to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Pracowałem sam, musiałem jeździć na każde zlecenie, czy była zima czy lata, deszcz czy ogromny upał. W końcu na tyle zdobyłem zaufanie klientów i pewną dozę poczucia bezpieczeństwa, że mogłem sobie pozwolić na zatrudnienie pomocnika. Jego również musiałem wysłać na obowiązkowe szkolenia SEP, po których okazał się niezwykle pomocny. I razem pracujemy do dziś, a on jest wiceprezesem firmy.

Moja firma, która zaczynała bardzo skromnie, była jednoosobowa i nie dawała większych widoków na przyszłość niezwykle szybko się rozwinęła. Pamiętam trudne początki. Teraz do nich tęsknię, ponieważ zatrudniam pięć osób z uprawnieniami SEP, a sam głównie zajmuję się budowaniem wizerunku firmy, prowadzeniem wszelkiego rodzaju dokumentacji i innymi kwestiami organizacyjnymi.

Kursy Elektryczne, Energetyczne i Gazowe


Dziś głównie moi pracownicy zajmują się wykonywaniem usług elektrycznych. Wszyscy robiliśmy szkolenie i uprawnienia SEP w jednej i tej samej firmie, w Centrum Szkoleń, Łódź ul. Praska 5/7. Na ogół wszyscy których zatrudniam potrafią poradzić sobie z większością stawianych przed nimi zadaniami. Tylko czasami potrzebna jest pomoc bardziej doświadczonego elektryka, jakim dzięki prowadzeniu tej firmy się stałem.

2 komentarze:

  1. Brawo! Jest pan przykładem człowieka sukcesu, który dąży do spełnienia swoich marzeń. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest, że jeśli chce się coś osiągnąć, to trzeba włożyć w to czas, pieniądze i siły. Pan wybrał kursy SEP kursy na elektryka. To się chwali. Już wiem, gdzie szukać takich kursów, jeśli ktoś by mnie o to pytał.

    OdpowiedzUsuń